چرا نرم افزار Dynamics 365 را برای کسب و کار خود انتخاب کنیم؟
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

نرم افزار مایکروسافت  Dynamics 365 با  استفاده از اطلاعات در همه اشکال داده ، CRM  و ERP را متحول می کند. این امر سازمانها را قادر می سازد تا از تصمیمات واكنش در مورد كسب و كار گرفته تا بینش های فعال كه به كارمندان شما اجازه می دهد نتایج شغلی را تسریع كنند ، تکامل یابند.

نرم افزار مایکروسافت CRM به شما کمک می کند تا کسب و کار خود را بهتر بشناسید و برای موفقیت به صورت صحیح عمل کنید.

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری Microsoft Dynamics CRM که بر پایه ASP.NET تولید شده است به وسیله‌ی قابلیت­‌های منحصر به فرد خود این امکان را برای سازمان‌­ها فراهم می‌­کند تا تمامی امور مشتریان خود را به صورت کاملا یکپارچه مدیریت نمایند. در این سیستم فعالیت­‌های بازاریابی، فروش و خدمات به صورت کاملا یکپارچه مدیریت می‌­شود. مدیریت فرایندها و گردش­کارها، ارتباطات متنوع و یکپارچه، از مزایای این نرم افزار محسوب می­‌شوند.

فروش، بازاریابی و خدمات، سه ماژول اصلی و پیش‌فرض این نرم افزار هستند که هر کدام شامل موجود‌‌‌‌یت‌­های مربوط به خود می‌شوند. نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان مایکروسافت CRM این امکان را فراهم می‌­کند تا در صورت نیاز بتوان ماژول­‌ها، موجودیت­‌ها، فرم‌­ها، فیلدها، گردش کارها و … را مطابق با نیاز سازمان­ توسعه داد. انعطاف‌پذیری بی‌نظیر این نرم ­افزار یکی از قابلیت­‌های منحصر به فرد آن است.

نرم افزار مایکروسافت CRM چه کمکی به سازمان شما می کند؟

از بین بردن محدودیت مکانی برای انجام کارها

از طریق برنامه های تلفن همراه، رابط وب و دسترسی آفلاین، فناوری CRM به کارکنان این امکان را می دهد تا کار را هر جا که هستند انجام دهند.

حفاظت و حراست از کسب وکار

با ایمن سازی و ذخیره داده ها در فضای CRM، دسترسی به اطلاعات مهم مشتری و کسب و کار خود را کنترل کنید. با حفاظت پیشرفته و پشتیبان گیری خودکار، این داده ها از رویدادهای غیرمنتظره محافظت می شوند.

افزایش راندمان

با مدیریت تمام جریان های کاری شامل خدمات، قراردادها، پروژه ها، رویدادها و درخواست های برنامه در یک رابط اطلاعاتی واحد، از جابجایی و رفت و آمد های گسترده ی کارکنان بین سیستم ها جلوگیری می کند.

گرفتن ایده های جدید از اطلاعات کسب و کار

متمرکز کردن داده های مشتری و پردازش آن چالشی جدید برای تبدیل این داده ها به اقدامات موثر است. داده ها و اطلاعات فراوان در CRM پایه ای برای یادگیری بینش های جدید است که می تواند توسط کاربران و رهبران کسب و کار مورد استفاده قرار گیرد.

 




:: بازدید از این مطلب : 192
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : Girls of Neptune
ت : پنج شنبه 8 خرداد 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی